Аферисти діють за старою схемою. На засіб зв’язку приходить смс-повідомлення про те, що банківську картку заблоковано або лунає дзвінок.
Зазвичай на другому кінці слухавки ви почуєте чоловічий голос. Невідомий представляється працівником фінансової установи. Вам повідомлять, що ваш електронний гаманець заблоковано, та попросять уточнити певні дані. Аферист ввійшовши довіру, дізнається всю необхідну інформацію для здійснення трансакції.
За такою схемою потерпів житель Кременецького району. З електронного гаманця власника зникло 2176 гривень. Шахрай ввійшов у довіру, дізнався реквізити рахунку та іншу конфіденційну інформацію. Чоловік зрозумів, що став жертвою аферистів, лише коли йому прийшло сповіщення про успішне зняття готівки.
Аби не потрапити на гачок такого роду шахраїв, поліцейські радять бути уважними та пам’ятати: працівники банку не телефонують клієнтам, щоб дізнатися інформацію про пароль та особисті дані. У разі такої ситуації і коли названий працівник дзвонить зі звичайного номера мобільного телефону, завершуйте розмову і передзвоніть на гарячу лінію фінустанови та уточніть деталі.
Ніколи нікому не повідомляйте свої персональні дані телефоном. Особливо це стосується цифрових кодів з SMS-повідомлень банку, puk-кодів з картки.
Намагайтеся контролювати свої особисті дані, які розміщені в соціальних мережах. Видаліть, на ваш погляд, усю небезпечну інформацію.
Ніколи і ні за яких умов не виконуйте у банкоматі дії, які вам диктує по телефону незнайомець.
Якщо ви підозрюєте шахрайство – блокуйте свій рахунок.