Хоча все більшу перевагу серед маркетингових інструментів підприємці та їх клієнти віддають соцмережам та месенджерам, email-маркетинг також не втрачає попиту. Щобільше, з року в рік кількість підписок саме на поштові розсилки стабільно збільшується. Тому й у 2023 році підприємцям варто приділити увагу email-маркетингу та його ключовим трендам.
Популярні способи продажу через електронну пошту
У 2023 році найефективнішими інструментами email-маркетингу будуть:
-
Керування користувацькими даними. Інформацію про потенційного клієнта, отриману в процесі підписки на поштову розсилку, варто активніше застосовувати в онлайн-продажах. Зокрема, персоналізувати розсилку, звертатись до конкретної особи, розробляти різні листи або промокоди для різних категорій потенційних покупців. Також компаніям варто більше уваги приділяти захисту персональних даних клієнтів.
-
Гіперперсоналізовані email. По-перше, персоналізовані розсилки не зможуть відтворити конкуренти. По-друге, такий підхід підвищує лояльність до бренду. Інструмент підійде представникам сфери ecommerce, навчальним платформам, сервісам.
-
Гіперлокальний маркетинг або маркетинг локацій. Інформацію про місце перебування потенційного клієнта варто використовувати при створенні контенту служб доставки, продажу квитків, АЗС, логістичних компаній, ритейлу, закладів харчування тощо.
-
Впровадження технології штучного інтелекту. АІ варто використовувати в якості помічника маркетолога Серед його основних функцій може бути автоматизація процесу відправлення листів, А/В-тестування створеного контенту, ретаргетинг, персоналізація пропозиції.
-
Гейміфікація. Потенційним покупцям цікавий не тільки контент про асортимент, акції та промокоди на знижку, а й повідомлення емоційного та розважального характеру. У 2023 році бізнесу однозначно варто спробувати додати гейміфікацію у свою email-стратегію. Це можуть бути різноманітні квести з призами, колесо фортуни, скретч-картки, головоломки.
-
Технологія АМР або інтерактивність. Мова про можливість безпосередньо з листа переглянути каталог, зробити замовлення. Залучення покупців через візуально цікавіші та інформативніші листи може сягати 225%.
-
Врахування індивідуальних потреб підписників. Створюючи розсилку, потрібно попіклуватись про адаптивний дизайн для мобільного, доступність листів для людей люди з порушенням зору, опорно-рухового апарату, когнітивними чи нервовими розладами.
-
Омніканальність. Для підвищення ефективності потрібно поєднувати різні канали зв’язку з потенційними покупцями.
E-mail маркетинг залишається одним з найпростіших та найдоступніших способів донести певну інформацію до цільової аудиторії. І якщо застосовувати вище перераховані тренди, то він здатен стати ще й найефективнішим інструментом для збільшення продаж.