На постаменті перед собором Преображення Господнього (колишній єзуїтський колегіум) знову з’явилася Кременецька Мадонна, точніше, її копія.
За допомогою крана скульптуру з двох частин встановлюють на теж місце, де колись стояв оригінал, авторство якого – достеменно невідоме. Історики та мистецтвознавці сходяться на тому, що, найімовірніше, це робота Георга Пінзеля, або ж когось із його учнів.
До слова, скульптуру Божої Матері, або Кременецької Мадонни встановили у 1762 році. Офіційно автор не відомий. Припускають, що він був учнем знаменитого Іоана Георгія Пінзеля, а можливо, до створення доклалася й рука майстра. За оцінками фахівців, балюстрада з Мадонною є найціннішою, найбільш художньо довершеною частиною комплексу єзуїтського колегіуму. Скульптура вважалася символом древнього Кременця. За однією версією, вона була зруйнована у 50-х роках ХХ століття в період "войовничого атеїзму". За іншою – Мадонну спочатку перевезли на територію нинішнього жіночого Богоявленського монастиря, звідки вона безслідно зникла й, можливо, загубилася назавжди в одній із приватних колекцій цінителів прекрасного.