Для цього необхідно зробити лише декілька простих кроків: бути суб’єктом господарювання – юридичною особою публічного права; бути спроможним надавати послугу з організації проведення державної реєстрації шлюбу; мати окреме приміщення для уповноваженого працівника відділу державної реєстрації актів цивільного стану, обладнане комп’ютерною технікою, зокрема принтером для друку документів за результатом проведення державної реєстрації шлюбу. А також подати клопотання про спроможність надання такої послуги, в якому вказати відомості про: найменування організатора державної реєстрації шлюбу, його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ; місце проведення державної реєстрації шлюбу (поштова адреса); наявність окремого приміщення для уповноваженого працівника відділу державної реєстрації актів цивільного стану, обладнаного комп’ютерною технікою, зокрема принтером.
Ми з радістю чекаємо листів-клопотань за адресою: м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8, Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області.
Контактна особа: Людмила Гетьман – (067) 420 95 72.
Давайте творити щасливі моменти разом!
Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області.