Останнім часом Кременець потопає у смітті. У міськраді пояснили, що це сталося із вини підприємства “Катруб”, котре мало зобов'язання із вивезення сміття, але почало порушувати умови договору.
Із першого лютого, Кременецька міська рада такий договір про надання послуг із підприємством “Катруб”розірвала. У міській раді пояснили причини такого рішення.
“Це зумовлено тим, що “Катруб” систематично порушував умови договору та надавав послуги неякісно, а з 5 по 10 січня взагалі відмовився їх надавати”, - каже заступник голови міської ради Володимир Шевчук.
Також у міськраді повідомили, що розпочали процес закупівлі контейнерів і придбання двох сміттєвозів. Найближчим часом оголосять конкурс на вивезення твердих відходів.
“Орієнтовно, до місяця часу, ситуація зміниться на краще”, - коментує Володимир Шевчук.
Допоки радять складати сміття на ті місця, де попередньо були контейнерні майданчики.
“Із понеділка сміття вивозить наше комунальне підприємство своїми силами. Тракторами, вантажними автомобілями”, - каже заступник.
Також він повідомив, що всього у місті було 136 контейнерів для сміття. Потім підприємство “Катруб” самовільно забрали порядка 50 контейнерів.
“Ми ж плануємо закупити близько ста. Надалі будемо це контролювати, виходячи з реальної потреби”, - додав Володимир Шевчук.
Прокоментував і про те, що робити людям, котрим приходять платіжки.
“Платіжки зараз в лютому, приходять за січень, тобто оплачувати потрібно за попередній місяць. Якщо вони мали укладений договір і їх задовольняє виконання послуг наданих в січні, то мають оплатити”, - коментує Володимир Шевчук.
Чи справиться тепер з такими обов'язками міська рада. Заступник міського голови не заперечує, що цього місяця проблеми будуть.
“Наразі немає ні баків, ні спеціалізованої техніки. Якщо ж ми успішно пройдемо процедуру купівлі техніки і контейнерів, і якщо комунальне підприємство буде працювати, ми постараємось налагодити його роботу на тому рівні, який задовольняв би як міську раду, так і споживачів. Поки що маємо пройти цей важкий період”.
Договір із “Катрубом” тривав із 2012 року. До цього функції із вивезення сміття виконувало комунальне підприємство на базі Кременецької оселі. Але в міській раді зазначили, що вони тоді не справлялися через технічні причини.
“Техніка і сміттєві баки були зношені. І тому на ринок тоді зайшов “Катруб”. Не залежно від того, хоче возити приватний підприємець чи комунальна установа, потрібно проходити конкурс. Тоді конкурс виграв “Катруб” і договір був укладений до 2022 року. То ж, розірвали достроково”, - каже Володимир Шевчук.
Директор ПП “Катруб” Богдан Буртак свою позицію висловив через соцмережі.
У своєму зверненні він зазначає, що пропонували міській раді вирішити проблему спільно і знайти альтернативні варіанти. Однак пропозиції не були враховані.
На виконання рішення Кременецької міської ради ПП “Катруб” зняв контейнери з майданчиків та припинив свою діяльність.
Із першого лютого, Кременецька міська рада такий договір про надання послуг із підприємством “Катруб”розірвала. У міській раді пояснили причини такого рішення.
“Це зумовлено тим, що “Катруб” систематично порушував умови договору та надавав послуги неякісно, а з 5 по 10 січня взагалі відмовився їх надавати”, - каже заступник голови міської ради Володимир Шевчук.
Також у міськраді повідомили, що розпочали процес закупівлі контейнерів і придбання двох сміттєвозів. Найближчим часом оголосять конкурс на вивезення твердих відходів.
“Орієнтовно, до місяця часу, ситуація зміниться на краще”, - коментує Володимир Шевчук.
Допоки радять складати сміття на ті місця, де попередньо були контейнерні майданчики.
“Із понеділка сміття вивозить наше комунальне підприємство своїми силами. Тракторами, вантажними автомобілями”, - каже заступник.
Також він повідомив, що всього у місті було 136 контейнерів для сміття. Потім підприємство “Катруб” самовільно забрали порядка 50 контейнерів.
“Ми ж плануємо закупити близько ста. Надалі будемо це контролювати, виходячи з реальної потреби”, - додав Володимир Шевчук.
Прокоментував і про те, що робити людям, котрим приходять платіжки.
“Платіжки зараз в лютому, приходять за січень, тобто оплачувати потрібно за попередній місяць. Якщо вони мали укладений договір і їх задовольняє виконання послуг наданих в січні, то мають оплатити”, - коментує Володимир Шевчук.
Чи справиться тепер з такими обов'язками міська рада. Заступник міського голови не заперечує, що цього місяця проблеми будуть.
“Наразі немає ні баків, ні спеціалізованої техніки. Якщо ж ми успішно пройдемо процедуру купівлі техніки і контейнерів, і якщо комунальне підприємство буде працювати, ми постараємось налагодити його роботу на тому рівні, який задовольняв би як міську раду, так і споживачів. Поки що маємо пройти цей важкий період”.
Договір із “Катрубом” тривав із 2012 року. До цього функції із вивезення сміття виконувало комунальне підприємство на базі Кременецької оселі. Але в міській раді зазначили, що вони тоді не справлялися через технічні причини.
“Техніка і сміттєві баки були зношені. І тому на ринок тоді зайшов “Катруб”. Не залежно від того, хоче возити приватний підприємець чи комунальна установа, потрібно проходити конкурс. Тоді конкурс виграв “Катруб” і договір був укладений до 2022 року. То ж, розірвали достроково”, - каже Володимир Шевчук.
"У міській раді кажуть, що договір розірваний за взаємною згодою обох сторін"
У міській раді кажуть, що договір розірваний за взаємною згодою обох сторін. “Катруба” в першу чергу не влаштовувало те, що укладено лише близько 60% договорів з жителями і вони надавали ту послугу відповідно до цих договорів. А міську раду не влаштовувало те, що послуга надавалась не в повному обсязі і якість її бажала кращого.Директор ПП “Катруб” Богдан Буртак свою позицію висловив через соцмережі.
У своєму зверненні він зазначає, що пропонували міській раді вирішити проблему спільно і знайти альтернативні варіанти. Однак пропозиції не були враховані.
На виконання рішення Кременецької міської ради ПП “Катруб” зняв контейнери з майданчиків та припинив свою діяльність.